zondag 17 januari 2010

's Avonds in bed 17-1-2010

nog een stukje verloren onschuld... Hihi
Mijn ogen willen niet slapen
Ze zijn moe
Maar vallen niet in slaap
Mijn lichaam zakt steeds verder in mijn matras
maar als ik er doorheen dreig te zakken, veer ik weer terug
Ik wiebel met mijn tenen
Ik kriebel aan mijn neus
Ik wrijf in mijn ogen
Het help niet
De wijzers van mij wekker tikken door
Later en later
Op de gang hoor ik voetstappen
Ze gaan van de ene kant naar de andere

Ik zucht
Ik ga op mijn rug liggen
En langzaam
zonder dat ik er erg in heb
ga ik met mijn hand naar mijn borsten
Ze zijn er pas net
En het is nog niet veel
Maar toch al wel een beetje

Het voelt gek
Ik knijp er zachtjes in
dan schrik ik
ik schrik van mezelf
Snel trek ik mijn hand weer terug
Nu moet ie daar blijven liggen
Hij man niet meer bewegen
En nu moet ik slapen
Nu meteen
Ik knijp mijn ogen dicht zo hard als ik kan
Ik tel de tikjes van de klok
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten